我爱你是寂静的

Hero - Family of the Year

每次听都无限感慨

音乐随身听:

【电影原声】Hero -  Family of the Year

《少年时代》讲述一个男孩从6岁到18岁的成长历程,让观众细致入微地体会岁月流逝的痕迹。导演理查德·林克莱特花了12年时间来完成这部作品,拍摄均在主角暑假期间的简短时间内完成。

影片中这首清新动感的《Hero》由洛杉矶的独立摇滚乐队Family of the year带来。乐队成立于2009年,由Vanessa Jeanne Long (主唱)、Joseph Keefe (主唱、吉他手)、Sebastian Keefe (鼓手、副唱)、James Buckey (吉他、副唱)和 Christina Schroeter (键盘、副唱)组成。

《Hero》

Let me go
让我走吧
I don't wanna be your hero
我不想成为你的英雄
I don't wanna be a big man
我不想成为一个大人物
Just wanna fight with everyone else
只是想和其他人一起去奋斗
Your masquerade
你的化装舞会上
I don't wanna be a part of your parade
我不想成为你炫耀的一部分

Everyone deserves a chance to
每个人都应有机会
Walk with everyone else
和别人携手同行
While holding down
当我拥有工作
A job to keep my girl around
让我的恋人在我身边
And maybe buy me some new strings
也许她会给我买新的琴弦
And her a night out on the weekends
也许我们会在周末出去游玩
And we can whisper things
我们可以窃窃私语
Secrets from our American dreams
诉说美国梦的秘密
Baby needs some protection
婴儿才需要保护
But I'm a kid like everyone else
但是我是个孩子,像其他人一样
So let me go
所以让我走吧
I don't wanna be your hero
我不想成为你的英雄
I don't wanna be a big man
我不想成为一个大人物
Just wanna fight like everyone else
只是想和其他人一样去奋斗
So let me go
所以让我走吧
I don't wanna be your hero
我不想成为你的英雄
I don't wanna be a big man
我不想成为一个大人物
Just wanna fight with everyone else
只是想和其他人一起去奋斗
Your masquerade
你的化装舞会上
i don't wanna be a part of your parade
我不想成为你炫耀的一部分
Everyone deserves a chance to
每个人都应有机会
Walk with everyone else
和别人携手同行

评论
热度(47)
 

© 亣姍 | Powered by LOFTER