我爱你是寂静的

Say Something - Anthem Lights

陌上桑helena:

今天听到这首歌,好几个人唱过,选了一个。

歌词的虽然这么唱着,其实我想是已经放弃了吧,如果没有想过,怎么会唱出来呢,女人一直说放弃,其实就是想抓住,男人说放弃,是在之前已经放弃了。放弃该放弃的,那才是好事情,都会遇到更好的,不是吗?

Say something I'm giving up on you
能否说些什么,我快要放弃你了
I'll be the one if you want me to
只要你说,我便去做
Anywhere I will would fallowed you
任何地方,我都会追随你
Say something I'm giving up on you
请说些什么,我真的快要放弃你了
And I feeling so small, it was over my head
我感觉自己是如此的渺小你充斥着我的脑海
And know nothing at all
可我却不知如何去做。

And I was stumble and fall, I'm still learn to love
我可能还会摔倒,我还在学着去爱
Just starting to call
才开始迈出第一步
Say something I'm giving up on you
能否说些什么,我快要放弃你了
I'm sorry that I couldn't get to you
我很抱歉,我无法给你你想要的一切
Anywhere I will would fallowed you
任何地方,我都会追随你
Say something I'm giving up on you
请说些什么,我真的快要放弃你了
And I was swallow my high
我会收起自己的尊严
You're the one that I love
你是我唯一的爱人
And I'm saying goodbye
可我却犹豫着是否独自离开
Say something I'm giving up on you
请说点什么,我快要放弃你了
I'm sorry that I couldn't get to you
而我很抱歉,我无法给你你想要的一切
Anywhere I will would fallowed you
但是,不论何地,我都可以追随着你
Say something I'm giving up on you
说些什么,我快要放弃了,说些什么,我快要放弃了
Say something I'm giving up on you
说些什么,我快要放弃了,说些什么,我快要放弃了
Say something
说些什么..


评论
热度(21)
 

© 亣姍 | Powered by LOFTER